brinnande hus, falska anklagelser och flakåkning.

Börjar med det dåliga, PRO-huset stod i låger i morse när jag och Petra for till jobbet..*tråkigt tycker jag*
och sen har jag fått höra det ena med det andra, och jag ska säga er en sak...JAG UMGÅS MED VEM FAN JAG VILL, NÄR JAG VILL, HUR JAG VILL. jag vet vart gränsen går, och jag skulle aldrig göra nått som skulle få mig att förlora min Fredik..men kompisar måste man förhelvete få ha.. Skaffa er ett eget liv, och ta reda på fakta först innan du/ni öppnar era fula jävla käftar. Bara man har sagt hej till någon i den här byn så har man tydligen legat med den personen eller något annat åt det hållet.. När tänker ni lägga av? - låt mig bara va.


Kvällen igår va skitkul, Stefan va chaufför, medans vi satt bak på pickupen =D
Så jävla kul, och så jävla kallt =D *men man lever bara en gång* ;-)
Va på kaffestugan och träffade lite folk, trevlig..


PUSSifrån en ARG, men lycklig mia!


Fredrik
1/9 - o5

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback