-*sommar&endagpåcampingen*-

Jag älskar detta väder, det är underbart. Sommarsommarsommar, I loooove it! ;-)
Sitter nu här med mM, jag hade inget och göra så stammis som man är så for jag ner till henne och köpte mig en Marsglass ;)*sponsra campingen*

I helgen har jag jobbat, igår kväll ihop med Jeanette och Kattis ;-)
mest med K eftersom att J va ute på uterundan.. Blir även jobb med K ikväll =D
Btw, igår... jävlar vilket skrattanfall jag fick igår...

K: Hääääär. ta godis. (samtidigt som hon ger Hanz allt)
H tar en rosa godis ur mentosrullen
K: HAN TOG EN ROSA *med en hel förstörd blick och röst*
HAHAHAHAHAH! Bara jag och Kattis som fattar det där =D... Mina tårar sprutade ur mina ögon kan jag lova..

Åkte med Petra hem, eller rättare sagt. Jag fick äran att köra volvo :)
Den gick dock liiite bättre än bilen linus lurade in mig i :P...
Ska btw nog köpa mig en volvo.... :)



PUSS I SOMMARSOLEN :D

Kommentarer
Kattis

Haha han tog ju en rosa, och dom är ju godast.;-)



Blogg: http://katarinajohanna.blogg.se/
2008-07-15 @ 17:11:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback