Utmanad av Micca...

1. Var hittade du den här listan?
- Micca utmanade mig.

2. Var är dina föräldrar födda?
- Mamma i Sthlm, och pappa i Östersund (tror jag)

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?

- Ingen jävla aninge
4. Vilken är din favoritrestaurang?
- Kina i stan eller i sthlm

5. När badade du i en pool senast?
- Sommras!

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
- Yes!
7. Hur många barn vill du ha?
- 4..

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
- Opera eller nå sånt..

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
- Ja, samma som förra året =)

10. Vad har du för TV-kanaler?
- 1-6...

11. Har du åkt moped någon gång?
- ja och kul är det

12. Har du busringt någon gång?
- Tror det

13. Har du fått felparkeringsböter?
- Nej, inte ännu! :D

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
- ALDRIG I MITT LIV!

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
- Egypten tror jag, men snart åker jag till Thailand den 1/2

16. Har du en egen trädgård?
- nääe

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
- vi å pappa

18. Kan du alla orden i nationalsången?
- Nej, faktiskt inte. Men när jag hör den så kan jag den.

19. Badkar eller duschkabin?
- Badkar..

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
- Guldkompassen (A)

21. Favoritpizza?
- Vet inte

22. Chips eller popcorn?
- Popcorn (cheddar)

23. Vilken färg på läppstift använder du?
- Använder inte läppstift.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
- Nej.

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? 
- Nej.

26. Apelsin- eller äppeljuice?
- Äpple

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
- Daniel, kebab rulle

28. Favoritchoklad?
- Taragona

29. När röstade du senast?
- Förra året
30. När åt du en hemodlad tomat sist?
- Sommras

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
- Ja, tävlade i slalom förut!

32. Är du bra på matlagning?
- Skapligt

33. Klarar du att tanka själv?
- oftast inte :D

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
- Ja

35. Pepsi eller Coca Cola?
- Pepsi

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
- Ja..

37. Vad var det senaste du handlade?
En sallad och en red bull

38. Har du kräkts offentligt?
- Ja..

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
- Jag har redan den sanna kärleken...ge mig pengar ;)

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
- Självklart,,,

41. Har du ringt något betalnummer?
- Hm..

42. Kan man vara vän med sitt ex?
- Det är svårt..

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
- Min kusin!

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
- NEJ?? :D

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? 
- Ring och hör? 

46. Vad har du i din väska? 
- inget för tillfället..

47. Någon favoritsak du gör innetan du går och lägger dig?
- Dricker vatten, går på toa, kryper ner och myser en stund

48. Vad är du tacksam för idag?
- Att jag gick klart mina 3 år i skolan


Kommentarer
maggie

På Gina köppte jag dom:)



2008-01-24 @ 11:54:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback