Utmanad av Emilie!

1. Har du svarat på dumma frågor någon gång?
- Ja, det är rätt kul! :)

2. När du sminkar dig tänker du "fan va snygg jag är"?
- Ehmn, nej? Verkligen inte..

3. Kollar du under sängen om du sett en skräckfilm?
- Nooo, der törs ja inte :D

4. Har du kysst någon annan under ditt äktenskap/förhållande?
- Ja, tyvärr. MEN! loooooooong time ago, jag va typ 15?

5. Kan du tänka dig att resa jorden runt utan din familj?
- Absolut..

6. Hur viktigt är sex?
- Viktigt!

7. Tittar du på porrfilm?
- Inte just nu, men det har väl hänt?

8. Tänker du på annat än sex när du har sex?
- Oftast inte, ibland kan jag kanske tänka på att jag måste tvätta en tröja eller nått..men mer än så är de inte!

9. Börjar det bli för mycket sexfrågor nu
- Nope..

10. Är barn ett "hinder" i sängkammaren?
- Ingen aning, har inga barn. Men ja, sex är privat och jag skulle inte kunna sexa på om mitt barn låg i sängen brevid.

11. Vad är det pinsamaste du gjort under en sexakt?
- Orka tycka det är pinsamt? nått händer väl nån??

12. Tittar du i pappret när du snytit dig?
- Oftast inte!

13. Innan du spolar....kollar du i toaletten då?
- Ehmn, nej...gör du?

14. Har du klämt en finne och tänkt att du aldrig ska gå utanför dörren igen?
- Nej, jag har kanske haft max 10 st som synts. äh, finnar är vanligare än man tror..dom flesta får de, skäms inte!

15. Tycker du att det är fel att inte betala TV-licensen?
- Bort med tv-licensen..

16. Har du haft sex med någon av samma kön?
- Noo, inte ännu. Vill direkt inte heller!

17. Va det för många sexfrågor nu igen?
- Nej, jag klarar mig! :)

18. Äter du godis/snacks varje dag?
- Nääe..

19. Sover du naken?
- Det händer, men oftast med mina pyjamasbyxor på..

20. Kollar du om ytterdörren är låst innan du lägger dig?
- Ja

21. Äter du det sista på en fläskkotlett med händerna?
- Ja, ibland...

22. Vänder du dig om och tittar om någon busvisslar?
- Det beror på.. Den enda gången jag INTE gjorde det, så var det till mig :P (petra & jocke)

23. Politik?
- Socialdemokrat

24. Blir du irriterad om din bästa vän köper samma kläder som dig?
- Ja? tråkigt att gå i samma kläder..

25. Rakar du ditt kön?
- Ja, jag gör ju det. man vill väl inte se ut som nån jävla.....råtta!

26. Hur ofta klipper du tånaglarna?
- Då det behövs..

27. Har du städmani?
- Ja, tyvärr.

28. Blir du nervös när svärmor kommer och hälsar på?
- Hon kommer aldrig och hälsar på..

29. Har du fått en varning av en polisman?
- Nope..

30. Kommer du skicka denna frågelista vidare?
- Nej, men ni som läser får kopiera och skirva ;)


COME ON, DO IT FRIENDS!

Kommentarer
Micca

Höhö, men dom där lapparna får man inte spola ner så det var nog bra att han slängde de ^^, Hette filmen nånting med chucky? De är ju nån läskig film om dockor :P



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se
2008-01-28 @ 17:39:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback