Tom rubrik idag!

Idag har jag varit ute och gjort lite ärenden, sitter hos pappa nu och ska ladda min iPod.
Åker på onsdag, och jag längtar faktiskt. Inte till att åka kanske, men till att få träffa mina syskon och min mamma <3. På 2,5 år som jag haft min älskling, har vi som mest varit ifrån varandra en vecka, och nu blir det nästan en månad, hur ska det gå?! Ja, det måste ju gå på nått vis iallafall, men han kommer vara saknad.
Annars inge nytt, Petra ska komma en sväng till mig ikväll. SkojjSkojj! Vi måste ju ses innan jag drar..


Se så fin han blivit, gubben min! :) Eller egentligen är han farfars..  Han är farligt vacker..

image16


Thailand, 11 dagar kvar!


Kommentarer
Anonym

kika in här bara å såg denna bild, måte då säga att jag har varit där å praktiserat några månader för någraår sen ;)



Blogg: http://helenanilsson86.blogg.se
2008-01-28 @ 00:08:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback