Shalalalalala..

Söndagnatt, klockan är..enligt denna dator 02:03 just nu!
Kan inte sova, eller jag vill faktiskt inte!
Tur att jag har dig Micca, du förgyller mina ensamma nätter , och tur du har mig som förgyller dina (A) Haha!

Ska dela säng med min syster i natt....igen! Hon va så söt i morse, vaknade av att hon stod böjd och kollade på mig för att se om jag sov och så när jag sa nått så sa hon: jag vill sova här och slängde ner två gigatiska kuddar i sängen och la sig..Sötnos! :D.. gulligt ändå, min lillasyster på snart 14 år vill dela säng med sin syster på snart 20 år.. haha!

I morgon blire till att färga håret lite, ska även försöka komma iväg till Mickes grav, ack så dålig jag är på att gå dit.
längtar hem till min Karl, lille snorkel då :D..
tror det är den ända mannen i mitt liv just nu.. mysig som få, min lilla kattfis! <3


Kommentarer
Micca

Aaaw, vad skulle ja gjort utan dig Mia ^^, Och du utan mig?! Finns det ens? höhö



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se
2008-01-28 @ 02:26:02
Micca

JA?! Ja tycker ju att du är så jäkla finurlig så ja MÅSTE ju bara härmas^^, HÖHÖHÖ



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se
2008-01-28 @ 14:40:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback