Besviken på mig själv!

Min förkyling kommer krypandes mer och mer, nu har jag jätteont i halsen också, störigt!!!
Snorig till tusen, kan knappt andas genom näsan. =( Faaaaan!

Har knappt kunna sova, vad ska jag göra?
Sätta mig på det där jävla planet utan mamma och co eller åka hem??
Men, det finns inga tågbiljetter till rimligt pris heller. Så, jag vet inte alls hur jag ska göra just nu.
Jag blir som tvingad att åka till Thailand på nått sätt, och jag KAN inte sätta mig på ett plan ca 16 timmar bort och känna att jag innerst inne inte vill, men samtidigt vill jag inte bara slösa bort alla pengar jag betalat för resan heller.
I ett jävla år har den här resan varit planerad, och så kommer vissa på¨i sista sekund att dom inte ska åka, kanske är inte inte mig själv jag bör vara besviken på?!?!? eller????
Jag måste fatta ett jävla beslut, men jag sitter bara och gråter och vet inte alls vad jag ska göra...
Det var meningen att vi skulle sitta i en bil på väg till Upplands Väsby nu, hela familjen men nu är endast jag vaken och det är endast min väska som är packad.. KUL, VÄLDIGT KUL!

äh, dra bara långt åt ******* tack!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback