måndagen den första december.

Och jag jobbar kvällen.. Försöker få tag i P. men det är som vanligt helt jävla omöjligt. - suck.
Jag funderar om jag ska ta och slänga på mig några jobbkläder och fixa håret lite..
Det är så mycket jul överallt redan att jag kommer vara skitless när det väl är jul..
Beställde en julklapp till igår, hade totalt glömt bort den men så påmminde Fredrik mig om den.
Så jag skyndade mig att beställa den, köpte även en bok till mig själv. - så nu ska det läsas igen.
De julklappar som är kvar, tar jag med nästa lön......tror jag iallafall.

Nääe, nu ska jag göra mig klar och mysa med katterna en stund framför tv'n, det är ju snart våra bästa år.  ;-)

Puss&kram!


Kommentarer
Maggie

Tjosan! Hörreduru, blev jobb för mig hela dagen i morgon tyvärr=( Så vi får flytta fram fikat till nästa vecka.. Jobbar hela veckan. Tråkigt nog! Krams påre



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2008-12-01 @ 17:12:47
Melinda

jag saknar dig älskade -`v´-



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-12-01 @ 22:56:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback