utmanad!

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Både och
2.Vara seriös eller rolig? Vara rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön
4. Brinna upp eller drunkna? Drunkna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar?  föräldrar

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Ja, det gör jag :)
2. Sol eller måne? Sol
3. Vinter eller sommar? SOMMAR, SOMMAR!
4. Vänster eller höger? Höger.
5.Soligt eller regn? Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? Chokladglass.

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 00:05
3. Fullständigt namn? Maria Therése Lilian Lindén Gradin
4. Vart vill du bo? Tillsammans med min mr perfect ;)
5. Hur många barn vill du ha? Vet inte ännu, 3 - 4 kanske..
6. Vill du gifta dig? Ja, men bara med mr perfect
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? rullar den
8. Har du ätit sushi? Ja, äckligt.
9. Favoritglass? Vet inte, nogger typ :D
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 0
11. Humör? Blandat

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nope
2. Sjungit? Ja
3. Blivit kramad? ja, av en tant på jobbet.
4. Känt dig fånig? det gör jag nästan alltid :P
5. Saknat någon? Ja, jag gör det nu!
6. Dansat galet? inte ännu
8. Klippt håret? nope.
9. Gråtit? Nej
10. Ljugit? Nej,
11. Blivit kysst? Nej!

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nej
3. Tycker du att du är attraktiv? inte det minsta
4. Sover du helst själv eller med någon? Med någon.
5. Tror du på spöken? JAAAAAA

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Bara när jag sminkar mig eller dylikt..
Gnälla: ja, rätt ofta
Skrika: bara när jag är arg
Sova: JA!!!!!
Ha ångest: Det är jag bra på.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej 
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: nej, inte så ofta längre (har drömfångare) haha
Drömma sexdrömmar: där du ;).
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv? hur är man när man är annorlunda? vem har sagt att det inte är normalt??
Klä dig i svart: Japp
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Inte längre
Röka: Det händer
Ljuga: ibland kanske det slinter ur nått, men mest så undanhåller jag bara sanningen ;)
Hata folk: Ja,många!
Lita på folk: Ja MEN SÄLLAN

VEM:
Saknar du:
mormor, micke, henke n och min stora kärlek.
Vill du döda: Hemligt
Rörde dig sist: en tant på jobbet
Vill du slå: Fredrik
Vill du kittla: Sebastian :D
Kramade du sist: en tant
Vill du prata med: mr perfect.
Skrek du på sist: Fredrik
Vill du vara som: vet inte..
Sårade dig sist: F.
Vill du bli galet full med: Petra och Magda
Gjorde dig riktigt glad senast: Honey
Fick du sms från senast: Fredrik
Ringde dig senast: Fredrik

HAR DU:
För många vänner:
  Man kan väl inte ha för många?
Förföljelsemani: ibland
Tvångstankar: Ja..:S
Någon annan psykisk sjukdom: Nääe.
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: nääe
Färgat håret: för många gånger
Brutit några ben: Ja
Några piercings: Tungan, läppen, näsan och öronen
Egen dator: Yes! ;)
Bra självförtroende: Nej, verkligen inte!
Kysst någon: Ja
Köpt kondomer: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: nope..
Varit kär: är kär.
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Haha, ja..det har hänt.
Lämnat landet: 6 ggr kanske
Gjort något olagligt: Japp

HUR:
Går du: lite kobent
Svarar du i telefonen: - Mia!
Fördriver du tiden: sover eller tittar på tv
Mycket pengar har du: 3000:- på kortet just nu.
Tjänar du pengar: Just nu så.
Ofta diskar du: typ aldrig
Ofta städar du: ofta
Många stör du dig på: några
Ofta träffar du din familj: pappa med familj, nån gång i veckan. Mamma med familj, bara några gåner om året =(

TROR DU:

Att du kommer bli något: En bra mamma kanske?
På gud: Nej, fan. amen
På rymdvarelser: ja, jag har sett en :O
Att folk tycker om dig: Nej..?
På ett liv efter detta: Ja..
Att du kommer leva länge: Tills jag dör!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback