sliten

Ja, det kan man väl säga. Jag är väldigt trött och slut i kroppen idag, riktigt jobbigt känns det.
Hämtade ut mitt paket ifrån haléns idag, så nu ligger jag här med stickade knästrumor och en svart skön morgonrock. Har tänkt slå igen mina blå en stund, känns som om jag är värd de idag =D (även fast jag varit lat som ett svin på jobbet idag, men det är lungt för det finns det fler som är och som klarar sig undan i flera år) behöver kanske lite ledigt och samla ny energi men samtidigt vill jag ju jobba. Men nu efter den sista denna månad är det slut på  jobb, men hoppas att dom ringer mycket och ofta.

åh vilka mysiga strumpor jag har, dock en mindre mysig katt. hon ligger på mitt huvud (jag ligger på mage i sängen) och tuggar på MITT hår? har gett upp hoppet om att få henne tam, haha! hon ger sig fan inte..


Puss!

Kommentarer
Indra

Tack så mycket för din gulliga kommentar. Ja det är hårt slit som ligger bakom bloggen, för 5 mån. sedan kunde jag ingenting. Men sen har jag läst och läst och klurat på hur man gör och tillslut fick jag fram en sida jag gillade. Jag kan rekommendera Designa din blogg, där får man mycket hjälp. Må så gott...



Blogg: http://gobisen.blogg.se/
2008-08-25 @ 20:09:02
Melinda

såg att du hade skrivit på msn, men tyvärr va jag ej där då :( hoppas du kommer in på msn snart <333



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-08-25 @ 20:27:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback