okej?

Less, jag betalar hyra och hela skiten och så funkar inte ens kanalerna?
Det är alltd nå fel med mina kanaler på tv,n.
Nu har 5:an varot borta sen i går och i vanliga fall är det 6:an som hakar upp sig.

Jobbat idag, jag börjar lära mig rutinerna där borta ganska bra men det kommer dock ta ett tag till.
och visst, jag vill tillbaka till blå igen och jag hoppas att jag snart får göra det också.
Det är inget fel på röd, bara det att jag känner mig mer säker på blå.
Men det kommer väl med tiden...


Tatuering, ja.
I oktober har jag tänkt märka mig för resten av livet..
Spännande, ska dock hitta något jag vill ha först.
Har ju några att välja mellan, men ingen jag fastat för sådär jättemycket.
nån som ska med, nu när jag äntligen ska tatuera mig :D..

Kommentarer
Petra

JAG SKA MED! Jag ska göra min på ryggen! Och du, btw, jätte fint kort on me. PUSsS



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-08-19 @ 22:01:36
Magda

min femma funkar inte heller, utan hakade upp sig den me!



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2008-08-20 @ 10:48:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback