lite & göra....

Enormt mycke dödtid man har när man är ensam hemma. Snodde denna "mobil-lista" från Petra, så jag har någonting att sysselsätta mig med en liten stund.

Har Du Kysst nr 7?
campingen, nääe. lite svårt va :P

Gillar Du att vara med nr 19?
Emma (ifrån Sthlm), ja absolut =D

Gillar Du nr 25?
Hasse, ja han är helt okej!

Är nr 21 Din bästis?
Emma S. nej, men hon har varit det :) rätt kul typ :D

Är nr 14 en Sötnos?
Elin E. Ja, speciellt nu med sin söta bebismage!

Älskar Du nr 16?
Elin E igen, klart jag älskar henne. Vi är ju släkt ;)

Är nr 12 Bäst?
Daniel, nääe. men vi är också släkt, så lite bra är han!

Min Bror/Syster är nr 29?
Ia, nej! men min "faster"

Var Du med nr 20 i dag?
Emma J, long time ago =(

Nr 26 går i samma klass som Du?
Hedström, nej!

Nr 31 har likadan Mobil som Du?
Ida S, nääe. det har hon inte.

Nr 34 är Din granne?
Johan S, nääe. men han får gärna bli det..diggar den mannen :D

Nr 40 och Du har något gemensamt?
Fredriks pappa, ja, vi är släkt :P.

Nr 43 gillar Dig?
Lillasyster, ja det får jag verkligen hoppas.

Nr 49 och Du ska gifta er?
Linnéa Fahlén, Nääe. jag tror inte det blir så! :)

Nr 30 är den snyggaste i Din kontakt?
Ida L, inte snyggast. men en av dom snygagste ;)

Sist är sämst?
Fredrik, nääe eller jag vet inte =D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback