less, slut i kroppen och fryser.

Usch , gillar inte när energin i kroppen laddas ur såhär.
Känner mig som en ballong, som tappat all luft och bara ligger. tråkigt!

Stan i morgon med P, spännande.
Synd att jag går "plus minus noll" denna månad, suck.

Sitter här och längtar tills på lördag, älskling & jag firar 3 år då.
Jag jobbar fram till halv 5 och sen ska jag hem och ställa i ordning så vi får det mysigt under kvällen ;)
Undra vad man ska göra för mat, kräftor blir det iallafall.. så mkt vet jag! =)
Men sen sätter fantasin stopp, kanske vi ska göra Taco-gratäng? - vad säger du hjärtat? ;)




Petra; jag kommer alltid finnas här för dig, du har min axel att luta dig mot.

Kommentarer
Petra

Förevigt och föralltid.

Våra 7 år är bara början!



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-08-26 @ 17:25:48
Melinda

Åh, va mysigt :) då får ni verkligen rå om varandra :D <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-08-26 @ 18:17:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback