hejpåerallihopa

Ligger och myser i soffan just nu, tyvärr ensam.
men hoppas att sambon kommer & håller mig sällskap i sängen i morgon när han slutat.

Stan idag, hade trevligt och välkommen hem kära du <3

Älsklingen och jag hjälpte T. och flytta lite saker, eller med älsklingen för jag stod mest och kolla på.
Har inte riktigt samlat all energi, men på fredag är jag tillbaka på banan igen.
Och vad jag älskar deras fina lägenhet, skulle lätt kunna bo där jag med..
Ingen som vet nån fin lägenhet som går att hyra på denna by?! 

Ska slänga mig i en varm skön dusch alldeles strax, först ska jag gå ut igen.  


Dagens humör: slut i kroppen, men annars helt ok!
Dagens sötnos: torkel.
Dagens klippa: clipsie.
Dagens födelsedagsbarn: sebastian <3
Dagens tack: går till Petra.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback