gokväll.

Bajen - AIK, 2-2.



Sitter i sängen och kollar på tv, väntar på att SATC ska börja.
Jag mår inge bra alls ikväll, tog 2 alvedon och la mig i sängen.
Chattar lite och kollar på lite kläder och gardiner..
Men det kommer väl de med, nu tar vi en dag i taget här.
I morgon blire mera jobb, 7-15 och sen blire tårta hos Kattis om hon har något kvar vill säga ;P


Lilljänta är ute och leker för fulla rullar, släppte ut henne när Tinas kattungar va ute.
Kul att leka med syskonen lite och skönt för matte att slippa allt bus :D
man blir som lite less, hon kan busa i timmar.. sötnos!


JAG SAKNAR MIN ÄLSKADE LILLASYSTER SÅ DET GÖR ONT! EMMA KOM HIT..

Melinda; du är kanon!

Kommentarer
Melinda

åhw :D desamma sötnos <333



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-08-25 @ 23:08:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback