en ny dag.

Godmorgon på er allihopa, antar att jag är den sista på hela byn med att kliva upp idag.
Känns ungefär som om hela byn gått utanför här nu på morgon sidan, jag blir så leds.
Varför måste jag ha mitt sovrums fönster precis vid infarten och vägen där alla går och pratar?
Men jag ska ju ändå flytta snart, men vet inte om jag ska sätta mig på byn/Skalgränd eller om jag ska ta en större lägenhet här uppe i Gulldalen? Vi får se det så småningom, det är ju så ekonomiskt att bo här uppe. (min 2a är ju billigare än en 1a på skalgränd) och sen så trivs ju katterna rätt bra också tror jag..

Idag har jag en ledig dag, men jobbar 15:30 - 20:30 i morgon och 7:30 - 13:00 på fredag.
Sen ska F och Jag bege oss in till Östersund och hem till Elin, vi får väl se vad det blir där.
Vi har iallafall funderar på krogen, eller det är egentligen bestämt :P och på lördag blir det ännu mera partaj kan jag tro..

Vad ska jag egentligen blogga om? det finns ganska mycket jag skulle vilja skriva, men eftersom att jag inte gillar att folk hänger ut hela sitt privatliv på bloggen så kan jag ju inte heller göra de, men ibland vill jag bara skriva av mig alla problem och dela dem med er.. menmen!


Btw, jag vill ut och gå nu känner jag. MEN, jag har inga bra skor, jag får bara ont i ryggen om jag går med ballerina skor eller foppatofflorna. Haha! Men jag skulle faktiskt få/låna ett par av Lotta , kanske ska hämta dem idag?
För nu framöver lär det bli många fina promenader : ) visst Petra?
Ska även försöka få med mig Petra på utställningar..

Nääe, nu ska jag slänga mig i duschen och sen göra mig klar för att umgås med en vän!
- haha, jag har faktiskt nån enstaka vän ;) HAHAHA!

Kommentarer
Kattis

Jag jobbar också imorgon kväll.:-) Fast on the blue team.;-p haha!



Blogg: http://katarinajohanna.blogg.se/
2008-08-20 @ 16:57:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback