gjort helg.

Jag har nyss kommit hem ifrån jobbet och tänkte vila en stund innan vi ska fara mot stan.
Hämtade upp Kattis i morse, så jag hann bli på lite bättre humör än vad jag var när jag klev upp suckandes i morse halv 7, gaash! =)

Annars inge nytt hos mig och mitt kaos i Gulldalen.
(Har för övrigt konstaterat att jag BEHÖVER en större lya.)
Katterna är ute och leker för fulla rullar, iallafall lilljänta.
Torkel har väl stuckit all sin väg han nu när han har chansen ;-)
men han räknar nog inte med att hon följer efter ibland.
Det är så kul att se honom jaga in henne i skogen eller så, för då skyndar han sig tillbaka och ser såå jävla nöjd ut =D.



Chilla lugnt, peace out / Tomten <--- Petra, do u remember this =D hahhaha!

Kommentarer
Kattis

Du gör mig på bra humör med gullet.;-p Hoppas du har en bra kväll i ö-sund.:-)



Blogg: http://katarinajohanna.blogg.se/
2008-08-22 @ 21:38:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback