en hemsk upplevelse..

Kom och tänka på en sak nu, jag va hem till Petra häromdagen i Bispgården och då gatt jag ju bara gå ner till hennes rum, just for old memories. När jag såg hyllan vi brukade kladda på, och tommy girl parfymen så fick jag sån ångest..
vart tog tiden vägen? saknar den tiden. våra små bråk, våra skratt, våra hemligheter, våra bilder på datorn, våra ideér och allt sånt. Fan, det är med en tår i ögat jag skriver det här. Petra, minns du när jag for ner för trappen, eller när du ramlade in genom fönstret? den gången då du lekte min min fot och sa nått i stil med att "jag tänker inte sluta förens du pratar med mig"? När vi kom hem efter skolan och åt piroger med extra ost och Mayvons goda pizza-sallad? :(
Om jag fick en enda önskan, så skulle det vara att spola tillbaka tiden dit. Petra, du föralltid!


Kommentarer
Sandra

Dom där skorna hittade jag på en sida på internet. Har länkat den sidan på min blogg;0)

/Sandra



Blogg: http://fruvestner.blogspot.com/
2008-08-13 @ 13:52:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback