elin, fredrik, g3 , drinkar , öl och cider .

va lite av det som min kväll bjöd på inne i Östersund igår.
Träffade Sara J, Martin, Kenneth och lillen inne ¨på GIII.
Får dock ej glömma den goooda salladen på Ragnar's - I loooove it. = )

Kom hem runt 2 i natt, surrade och kollade på film, somnade dock nån stund då & då (A).
Klev upp runt kvart i 10 och drack vatten ("v") - vatten är aldrig så gott som när man vaknar efter en kväll ute.

Vi (Fredrik&Jag) gjorde oss i ordning och for ner på stan en sväng och sen for vi ut på Mc Donald's och åt frukost.
Eftersom att klockan var bara runt 11 då, så bestämde vi att vi skulle fara på gräsklippar& atv/fyrhjulings race i Döviken.
Så jag kom nästan nyss hem därifrån, vi blev även bjuden på mat hemma hos Stefan ikväll, så vi ska väl fara dit senare idag.

Nääe, nu ska jag fortsätta städa..


Puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback