det finns så många tankar hos mig just nu.

har nyss varit ute och traskat en sisådär 30 minuter i regnet och det var verkligen jätteskönt eftersom att det är så galet varmt inne eftersom att torktummlaren gått hela dan.
Ska kolla på ghost whisperer, jag lyckas ju alltid missa det annars!

Ska ner på kommunen i morgon, och så ska jag försöka hinna på arbetsförmedlingen.
har mycket att stå i innan jobbet kallar..
Ska se om Petra kan vara så snäll och skjutsa mig : )

Eftersom att jag är världens bästa sambo så gjorde jag givetvis maten idag åt min kära man, vi vart båda så sugen på taco-gratäng så vi gjorde det idag. Vi får hitta på nått annat tills på lördag. - jag längtar!
Champagne, röda rosor och bara massa mys&kärlek : ) vi får sällan tid tillsammans så nu ska här umgås.


haha, är det nån fler än jag som vill se Wall E? :D...

Kommentarer
Melinda

Guud va mysigt ni kommer ha i helgen ^^ <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-08-28 @ 23:08:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback