Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot

- Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå!

Ännu en dag som passerat på det där jobbet, jag gillar faktiskt mitt jobb.
Funderar på att plugga till Uska i höst eller till våren, så jag får jobba mera där,
eftersom att jag förmodligen inte kommer att komma ifrån den här byn än på några år.
Vad säger du Kattis, follow me ? ;-)

Va förbi Kattis en sväng eftersom att jag skjutsade hem henne efter jobbet, och gud va mysiga hundar och katter dom har : ) Tar gärna allihopa ;-)


Nääe, nu väntar en varm dusch och sedan en skön säng.
Väckarklockan står på 06:00, för i morgon blire mera jobb.
Ska hämta upp www.katarinajohanna.blogg.se i morgon! =D


Godnatt änglar / mio!

Kommentarer
Kattis

Självklart, följer efter dig.;-) Uska utbildning here we come.;-) haha!



Blogg: http://katarinajohanna.blogg.se/
2008-08-21 @ 21:26:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback