dåligt samvete!

klockan 2 i natt vaknade jag av att jag både frös och svettades och tempen stod på 38,2.
Tog 2 alvedon och la mig igen, vaknade strax innan halv 6 och kände att jag verkligen inte orkade jobba idag.
Så nu ligger jag i sängen med jordens huvudvärk + magvärk och en jävla ångest över att inte kunna jobba.

Nääe, nu ska jag ta en varm dusch och sen lägga mig igen och kolla på en film.
Tro inte att jag gillar det här med att vara sjuk och borta ifrån jobbet. - no, no, no.


Jaja, det är bara att acceptera. jag är mänsklig och blir också sjuk ibland!


Puss / m.

Kommentarer
mayvon

DU BEHÖVER INTE HA DÅLIGT SAMVETE MIA, VILA OCH KURERA DIG SÅ ÄR DU SNART TILLBAKA PÅ BANAN IGEN



2008-08-26 @ 09:32:00
Jannice

Hej vännen!

Jo, det är så att vi har haft en placering som ställt till med enormt stora bekymmer för oss. Psykotiska störningar på hög nivå! Jag får inte, pga tystnadsplikten, säga rent ut vad som hänt.., men du kan kanske tyda i det jag skrivit, vad placeringen har gjort.. Så småningom.., så kanske man kan prata mer öppet.., men inte nu.

Kram!



Blogg: http://jannicejarpe.blogg.se/
2008-08-26 @ 11:17:56
Melinda

nemen uschdå, har du blitt sjuk :(

krya på dig <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-08-26 @ 18:17:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback