7 saker jag vill att du ska veta..

Du har ett änglalikt utseende, men är djävulen själv!

'


· Du har dom vackraste ögonen på hela jorden, och lika vackert leende.

· Du fanns alltid vid min sida, vi hade alltid så kul tillsammans du&jag. (det tyckte iallafall jag) och jag saknar det.

· Det fanns inget bättre än att du kom och höll om mig bakifrån, och jag verkligen kände att jag betydde nått för dig, och samtidigt kände hur underbart du luktade.

· Ingen kommer någonsin betyda lika mycket för mig som vad du gjorde, och ingen kommer någonsin få komma så nära mig och mitt liv som jag lät dig göra.

· Jag gjorde allt för dig, och det skulle jag göra än idag!

· Du kommer alltid vara min betydelse för ordet kärlek, även om du HATAR att det är så.

· Vad som än händer i morgon och idag, kan ingen älska dig mer än jag. Och vad som än händer med världen och med mig, kommer jag aldrig någonsin glömma dig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback