- jag kommer alltid älska dig, på ett eller annat sätt.

Kärleken har tagit en vändning, jag börjar bli lycklig igen.
Det börjar kännas bra, kanske har jag insett att han faktiskt är det bästa som hänt mig?
Den senaste tiden har jag svävat på mina små rosa moln igen, precis som det var när vi träffades för snart 3 år sen.
En obeskrivlig och konstig känsla, men dock så underbar.
Det känns underbart att vakna upp med någon man verkligen tycker om och det känns minst lika bra att få somna tillsammans. Jag har verkligen en underbar pojkvän, som verkligen gör allt för min skull.
Jag lovar, det är faktiskt så. Och utan Fredrik skulle mitt liv vara jobbigt, han stöttar mig i allt, till 110 %.
Fredrik såg mig, när ingen annan gjorde det och han gillade mig för att jag var så "liten och söt",
hur gulligt är det inte? :P
Jag känner mig speciell, han kunde välja nån annan men han valde just mig. - tack gud för den gåvan!
Och även om det skulle ta slut, så skulle vi aldrig kunna sluta umgås (tro mig, vi har försökt).
Men ibland är det kanske bra att man får vara ifrån varandra ett tag för att kanske sen inse att man faktiskt tycker om varandra och hör ihop. Jag kommer alltid älska dig, på ett eller annat sätt, min alldeles egna Fredrik.




*Att hålla dig i handen bland alla som ser på,
är som att visa upp något ingen annan kan få*

Kommentarer
Melinda

hejhej! ååh va kul att du också har blogg :D <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-08-24 @ 23:55:40
Melinda

godnatt sötan <333



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-08-25 @ 00:37:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback