Jag vet inte varför...

Du såg åt mitt håll, men jag låtsas som ingenting
Å mitt hjärta slog, jag hörde varje slag
Jag ville komma nära dig och jag ska göra det en dag...

Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära
Det är samma sak, varje gång vi ses.


Är det nån fler än jag som stör mig Talang 2008?
Jag tycker att det är jätte många som gör "talangfulla" saker, men dom går inte vidare.
Men VARENDA EN SOM SJUNGER går vidare, har vi inte Idol för det?!

Dom här tjejerna som va så vig, som kunde krypa in i rör och grejjer va ju bra mkt bättre än några snuttar ur melodifestivalen som någon tjej sjöng.. Eller vad tycker ni?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback