Fredagkväll..

I måndags & tisdags gick jag intro på Nipängen, i onsdags fick jag jobba första dagen.
Idag när jag & Petra skulle till Kramfors så ringde Alice och frågade om jag kunde jobba 15:30 - 20:30 idag, visst kunde jag det. När jag äntligen skulle få gå hem, så åkte jag på att få jobba natt tillsammans med Petra :)
Roligt och skönt att få jobba, men ack... är lite trött faktiskt.
Ska även jobba 15:30 - 20:30 i morgon, och eventuellt 07:30 - 16:30 på söndag (tror jag det va)

Så nu sitter jag här på Nipängen och bara tar det lungt förtillfället..
ps, Nipängen är ett toppenställe...ds.

Dagens inköpslista ifrån Dollar $tore:
Löpare, diskhanddukar, tabletter, godis och nå mer som jag inte ens minns (A)...


Saknar och behöver.... just you babe!


www.ptjaernkvist.blogg.se <--- Ljuslågan i mitt mörker ("v")

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback