tråkiga fredag

jag gillar inte regn eller moln över hela himlen så solen inte kommer fram. Vill ha sommar-värme NU. Hoppas sthlm har nått finare väder att komma med, det skulle verkligen uppskattas. Jag jobbar kvällen ikväll, sen ska jag gå över till grannen som faktiskt fyller år idag, så grattis! :) Jag borde egentligen packa just nu, hinner ju inte det ikväll och i morgon åker jag ju direkt efter jobbet. Jag har ingen lust att packa nu, är faktiskt jättetrött just nu =p..men jag har till kl 3 på mig!


Idag är så jäkla glad, jag har kommit såå långt just nu. Mitt liv känns bra. Jag har underbara vänner, sommaren är på väg, har fått ett bra schema i sommar, jag har äntligen lyckats tagit tag i min viktnedgång & faktiskt lyckats gå ner. NU saknas bara en sak......




Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?
Hur högt ska jag skrika, varje gång jag vill bli hörd?

Kommentarer
Sandra

De förstår jag. Stort grattis till de :) De e jättebra gjort! =)



Blogg: http://sandrabergvall.blogg.se/
2010-05-29 @ 12:01:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback