när tankarna tar över.

Igår när jag satt i min säng & letade efter en skiva, då plötsligt hittar jag en skiva som det står; Mys-Skivan <3 på. Jag lyssnade på den och log, för det kom en låt som fick mig att tänka på 2 personer som betyder väldigt mycket för mig, men som tyvärr inte finns i mitt liv på samma sätt längre. Jag tycker vi är för dåliga på att visa uppskattning mot personer vi bryr oss om. Hade jag vetat att jag aldrig mer skulle få prata med dem, skulle jag förklara varje dag hur lycklig jag var att faktiskt ha dom i mitt liv, hur mycke glädje de gett mig, hur glad jag är att fått chansen att lära känna dom och hur mycket jag älskade dem. Men det är lätt att vara efterklok! Så är det ju alltid. Idag ler jag åt allt jag gjort med dessa två personer, jag skulle gå jorden runt bara jag visste att de kom tillbaka. Det är helt klart två olika fall, då den ena fortfarande lever medans den andra tyvärr inte gör det :( Men oavsett, så ångrar jag att jag inte fick förklara hur glad jag faktiskt va att det fanns i mitt liv, ställde upp och förstod. Förlåt! Men jag hoppas att ni innerst inne vet hur glada ni gjorde mig.


Puss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback