Det va bara jag, saknaden & stjärnorna som existerade då!

Jag känner en sån lycka över att ha träffat min fina vän T. En vän som alltid får mig att skratta, en vän som alltid lyssnar och en vän som får mig att skina som solen. En vän som alltid ger mig goda råd & som alltid vill mig väl.
En vän som är så unik att jag aldrig mött nån lika bra förut. En vän vars andetag är som luften jag behöver för att andas.
Stunderna när vi skrattar i telefon är underbara, men stunderna vi skrattar tillsammans på riktigt är oslagbara.
Jag älskar när vi skrattar, jag älskar att du får mig att må så bra.
När vi pratar i telefon & du säger "heeeeeeeej" så ler jag alltid lika fånigt.
Även åt ditt "men du, du får ha det så bra sålänge" (typ) det är ju så sött för att de alltid låter lika dant varje gång.
Tack fina du, för att du står ut med mig & mitt humör. Jag menar aldrig något illa! <3 <3 <3
Jag är tacksam T, att jag har dig.
Du är en av mina bästa vänner <3 och ja, jag älskar dig vännen. Åh det står jag för, flera gånger om.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback