När ena halvan blir tom!

Trots att klockan inte ens är sex, är jag vaken. Har satt på en film & tänkte försöka somna om. Har sovit som en kratta inatt, skit-dåligt. :-(
Igår blev det en 5km promenad i kvälls-solen, men med solbrillor & bra musik i lurarna så kan man nästan gå hur långt som helst :-) och i mina nya sportbyxor oxå, haha!

Andra hälften har åkt till jobbet, bara jag & tjejen kvar hemma :) hon fick komma in & ligga på mattan här nu när han åkte. Hon sover ju ute i sin bädd på nätterna nu (ute är utanför sovrummet i köket tex) duktig tjej! :)

Igår drog jag i lite hårfärg, eftersom mitt ljusa blev (som vanligt) helt förstört!
Det lossnade massa hår & såg nå jävulsk slitet ut. Det gick inte ens att platta det :-( *leds*

Ja men vad gör väl de?
Jag har det bra iallafall & jag ser framemot en varm & härlig sommar tillsammans med fina människor!
Jag vill jobba massor & äta massa glass i solen :)

Åh, jag tror jag har vaknat ur mitt ide nu =D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback