sluta aldrig hoppas, under kan ju ske.

Ikväll saknar jag, en massa faktiskt.. Nostalgisk till tusen och jag saknar det, jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden för då skulle jag verkligen ta vara på den tiden mer än jag gjorde, men tror ju att allt ska vara föralltid - men så är det aldrig. Jag hade så kul och jag saknar varje dag vi alla gjorde saker tillsammans. Nåja, det kapitlet i livet är förbi, ett nytt blad är öppet, dock inte lika fullt som det förra, men ännu är det inte försent. :)
Även om jag tänker; att jag redan har levt den bästa tiden av mitt liv. Så vet jag att framtiden blir bra, riktigt bra.

Jobbat idag, gick bra. Tänk att man alltid får sig ett skratt, vissa är ju bara för härliga :)

Ja, inte har jag tagit tag i pluggandet heller. Mia, mia. Jaja, jag har tid på mig. Ska ändå söka till våren 2013 hade jag tänkt, om inget annat kommer ivägen då vill säga :)

Vill bli frisk, så jag kan börja träna. Finns massa gym-grejjer på jobbet, ska försöka få sällskap av R. så jag slipper vara där ensam för då blir det inget gjort alls :P men det lär det inte bli ändå, haha! =p

Jag saknar min fina lillebror, men snart kanske han kommer hit till mig :) *lyckan kom med dig Sebastian*

Annars är livet som vanligt, lever i min osäkra värld som vanligt. Jag vet sällan vad jag vill och är aldrig nöjd.

Dujagälskardig ♥
________________________________________________________________

Att du är stöddig är inte ditt fel, du har bara fått färre smällar på käften än vad du förtjänar.
Jag klarar verkligen inte av att se sig, jag gillar inte dig alls. Hoppas du försvinner härifrån snart.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback