Det blev som jag ville, även om det bara varade en stund!

Måndag & jag är ledig idag. Men sen så väntas det massor med jobb, härligt! Hotellet i lördags va riktigt roligt, för första gången på länge kunde jag gå hem utan magont & gråten i halsen - skönt, riktigt skönt! :-D kanske för att jag har människor runtomkring som får mig så glad & lycklig, det är ju dom man ska ta vara på <3

Jag går dagligen runt & små ler, iallafall inombords. Att det behövs så lite, för att man ska bli såå glad? :)

Malin - världen skulle rasa utan dig. jag är glad, eller snarare överlycklig över att du är min fru ;D <3

PUSS från en glad tjej.


Ps, din energi kan jag leva på i veckor, men den behövs ju fyllas på ibland. Ds


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback