förkyld.

underbart att vara sjuk va? nej, inte direkt. leds, leds och återigen leds.
Jag har återigen halkat efter i skolan då mina krafter är helt slut, fymig. I helgen blire plugg.
Jag har dessutom snart praktik, åååh vad jag längtar :-D Ska bli skönt att få vara hemma i 4a veckor faktiskt.
Annars springer tiden iväg och jag har snart redan gått 6 månader i skolan - tiden går så förbannat snabbt.

Om 8 dagar blir Zera hela 11 månader, jag minns de som igår när vi hämtade henne och ut ur ett rum kommer en gäspandes liten rund tös och tänkte förmodligen "mååååste jag hälsa"... efter en liten hälsning och så lunkade hon fint in igen och förmodligen somna om. Sen kom hon ut och vi satte på henne det fina röda lilla halsbandet, som hennes syskon glatt röck & slet i så de lossnade :) Vi tog med oss henne hem och funderade säkert i 2 dagar vad hon skulle heta och helt plötsligt fick hon heta Zera - mattes älskade lilla skatt.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback