en update!

Som ni alla vet va vi ju på kryssning..tyvärr så blev det ju INTE som planerat, då folket droppade av. Så det blev mamma, Pernilla, jag & Emma (som fick rycka in i sista minuten)..Vi hade det trevligt, men ni vet ju hur det är..Har man ställt in sig på nått och så blir det inte så, så tycker man ju att det är lite tråkigt imellanåt. Jag hoppas det kommer en ny kryssningsdag snart och då med de folket som inte hängde med nu..(ja, och det som hängde med denna gång får ju givetvis åka med nästa gång) ;)

Vi åt iallafall på Viking Buffé, vilket va en riktig höjdare. Vilken mat! Fick bordskompisar i form av killar, som vi faktiskt pratade med lite nu & då under kvällens gång.. Mycket trevligt! Sen, mina kära vänner & fiender, viking line har en av vääärldens snyggaste killar som bartender ;-)

kl 15 går min buss, så jag ska väl ta och börja packa & göra mig klar...
Tack för denna trevliga vistelse, på återseende!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback