idag!

Idag är det tisdag och jag ska bara vara, jag ska plocka undan kläderna som hänger på torkställningen för de ser inte så bra ut när de hänger i vardagsrummet och speciellt inte i morgon då de kommer folk :)

Vet inte ens om jag vill göra någon tårta, jag är inge sugen. Jag är så jäkla glad, för att jag lyckats gå ner - 11 kg. Jag kan avstå både godis, tårta, kakor och mer onyttiga saker nu. Jag mår så jäkla bra, jag hoppar av lycka varje gång vågen bara visar - 1 hekto :) Jag har bevisat för alla att jag faktiskt kan och kan jag, kan ni andra som också vill, tro mig! Jag känner mig otroligt mycket bättre på nå vis, jag tycker det är kul att se att kläder bli förstora och att köpa massa nytt, att få höra att man ser annorlunda ut och att jag faktiskt har blivit  mindre (för jag ser inte det själv förutom på kläderna) Nu är det bara - 6.5 kg kvar som ska bort, sen är mitt mål uppnått. För ca 2 månader sen, tänkte jag såhär - 17.5 kg, fyfan..jag kommer aldrig klara det, det kommer ta flera år för mig & jag grät flera gånger då vågen stod stilla och inget hände. Jag va tom nära att slänga ut den.. Men det bästa, jag gav inte upp vilket har gett resultat idag och jag gillar "the new me" och ännu är jag inte klar. =D



på fredag kommer jag göra en sak, som jag har längtar efter rätt länge :) Kommer bli najs!


Kommentarer
Denise

Åh vad du är duktig Mia!!!!

Fan vad jag blir imponerad.



2010-06-11 @ 21:35:11
My

Du är enormt duktig :D



Blogg: http://myafsolhem.blogg.se/
2010-07-20 @ 19:24:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback