Igår va jag och min älskade snurrhöna till Sundsvall, vi hade en bra dag..
Shoppade bla; nagellack, nya trosor, nytt nattlinne, lite saker från IKEA & skor. Jag vågade mig på en medusa också...Undra om familjen kommer svimma eller ge mig lite skäll ;-)
Idag har jag klippt mig, det känns oerhört skönt & bra...

Kattungarna blir 7 veckor idag, hallelulja. Snart får dom flytta och jag kan börja ha mina gardiner som vanligt.
I början tänker man alltid, hur ska jag kunna göra mig av med dessa små söta kattungar? Men när de börjar riva hela lägenheten så är man rätt glad för att man ska bli av med dom =p 4a av kattungarna är tingade nu, har bara två kvar nu. En hona med tummar och en hane utan!

I helgen är det midsommar, hoppas på att helgen kommer bli awesome =D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback