en glad mia idag!

Eftersom Apoteket här inte hade mina måltidsersättning hemma just nu, så beslutade jag att åka till Sundsvall idag efter jobbet för att köpa (men det var sista gången, de kostar ca 45 kr mer per kartong på apotek än på internet) men vad ska jag göra...har bara kunnat shaka 2 ggr om dan nu i ett par dagar för att jag inte haft några hemma, men nu så! :)

Jag hittade mkt roligt i Sundsvall idag. Jag kom hem med 2 par leggings, ett linne, en tröja, samt 4a korgar, doftljus och bestick från IKEA och inne på ÖB köptes en "Stolsdynor förvarings box" som ska monteras upp på baksidan, där ska det förvaras ved (till grillen) lite kaninmat osv..saker som man inte vill ha framme hela tiden helt enkelt! Smart idé, som jag kom på alldeles själv & som jag tror kommer bli riktigt bra :)

Ni som har spotify, lyssna på Tweedle Dee - Bill Haley & His Coment (tror jag det va)....jag ÄLSKAR den! Snälla lyssna och skriv vad ni tycker om den...Jag längtar till crousingen och jag kan bara inte sitta still *rör på både axlar och ben*

Puss ifrån mig då!


Kommentarer
A L I C I J A H

hej (: fin blogg :d hoppas du har haft en bra dag :d

följ gärna min blogg i lovin så kan jag lägga till dig också :D



Blogg: http://aliciawillbo.blogg.se/
2010-04-24 @ 22:14:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback