livet från den ljusa sidan.

Ibland måste man se livet även ifrån den ljusa sidan, det är väldigt lätt att vara deppig och gnälla över saker och tänka på allt det dåliga..men idag vill jag inte göra det utan jag vill vara glad och lycklig..
OCH TILL ER DÄR UTE... kom ihåg att ni är värdefulla & att ni duger...PRECIS SOM NI ÄR
Det är så svårt för de flesta av oss att faktiskt komma ihåg de, för JAG tycker att man lika mycket värd även om man är tjock, smal, kort, lång, ljus eller mörk ja... you name it :)


Glad Halloween på er därute^^.


nu ska jag återgå till städningen av 106 kwm lägenhet..suck!


Kommentarer
Jannice

Större lgh än vad vi har..ler!



Önskar dig en underbar Halloween gumman!



Blogg: http://jannicejarpe.wordpress.com
2009-10-31 @ 14:47:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback