Hammarstrand.

Då var jag tillbaka här igen då, känns väl sådär. men det kändes skönt att få stappla in i min egna lägenhet och bara mysa ner sig i min underbart skönt säng... :) På parkeringen kom Findus och mötte mig, gud vad mammas tjej har blivit stor. Kan vara för att Polly är borta nu och inte "snuttar" på henne längre eller så har hon bara fått vinterpälsen och ser nu ut som de lilla lodjur hon brukar lika under vintern :)

Ikväll blir det jobb för min del, fick sms av S. igår som undrade om vi kunde byta. Självklart, jag får ju sovmorgon :) haha.. Så jag jobbar 15:30 - 20:30 istället för 7:30 - 12.30.. Just nu sitter jag & poppar musik, va underbart. En sak är skit, fick dessvärre klippa av en bra bit av min lugg idag :( Plattången va inställd på det varmaste, så pppppppppspt sa det... det va ju det håret de! så nu ser jag ut som "hej kom & hjälp mig"... Menmen, det växer ju ut. (och jag som lovade mig själv att inte ha lugg igen, men nu har jag det  och ska aldrig mer göra om detta simpla misstag)


Haha.. nu ska jag fika sen fara iväg ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback