uppdatering.

lördag: eftersom att Helena snart ska gifta sig, så var det ju dags för en möhippa. Vilket blev rätt lyckat om man frågar mig, det var en väldigt trevlig dag & kväll.. hoppas Helena är nöjd och glad över de H & J hade fixat ihop.. : )

Söndag: jobbat idag och när jag skulle hem så insåg jag att det var något fel på bilen..det gick inte att växla medans bilen va igång, nått med kopplingen...SUCK, kanske dags för en ny bil? nej, det har jag fasen inte råd med.
Jenny, Jonny och Teodor kom på besök och fikade hos mig nu ikväll - tack för att NI finns.  Vi borde fika oftare.. hihi!

Jenny konstaterade att Findus är på tjocken, jag hoppas hon har rätt. Kanske dags att göra en liten låda åt henne nu
så hon inte lägger dem i våran nya soffa, det vore ju.....inte bra. men eftersom att findus är så "mammig" ska jag nog lägga lådan bredvid min säng..eller nääe, hon kanske lägger dem i min säng då istället.
jaja, vi får se. Hoppas bara att det kommer ut 2, der räcker med 8a kaninungar.
Men jag älskar mina djur, så det gör mig ingenting även om det skulle komma ut 10 kattungar.. <3

Ikväll ska vi ha en myskväll här hemma,äntligen. Vi har tagit fram kräftor, mm så gott.
Jag är ledig i morgon och fredrik börjar 2, så vi kan mysa hela kvällen och ta oss en liten sovmorgon.


jag vill ha torsdag idag, jag saknar er <3

Kommentarer
Melinda

Gud va sugen jag blev på räkmacka nu när du sa att ni ska äta kräftor ^^,



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-05-10 @ 22:09:28
M.

Du får köpa audin våran;)



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2009-05-10 @ 22:33:26
barret

Klart vi kommer å fikar fler gånger du är ju så snäll å go åsså må vi ju se kattungarna hihi ;)



Blogg: http://famgranberg.blogg.se/
2009-05-12 @ 09:39:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback