måndag!

Vaknade runt 10,halv 11 idag. Skönt med en liten sovmorgon. Har nyss klippt Fredrik så han är lite snyggare nu ;)
Idag är jag ledig men har ingen jäkla aning vad jag ska hitta på, vore kul om någon kom med förslag.
Tyvärr hade en av kaninungarna inte klarat natten, jag hoppas att ingen fler stryker med nu... ='(

Jag börjar räkna dagarna nu, på torsdag åker vi mot Stockholm..
Och om 29 dagar, fyller jag år och då får jag åka dessa båtar själv i fortsättningen..
Hoppas jag kommer åka mer då, det vore ju härligt...


Hejifrånmig.

Kommentarer
Melinda

får man åka kryssning "själv" om man är 21 ? :O

åh, åker du till sthlm redan på torsdag ? :D

när vare vi skulle ses då ? ;) <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-05-11 @ 12:01:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback