det är svårt, faktiskt :)

I lördags på möhippan fick H. en uppgift, jag tänkte faktiskt försöka göra en liknande.. men istället för orsak att gifta mig så skriver jag 10 orsaker varför jag är tsm med Fredrik.. det borde vara lätt, men det är inte så jäkla lätt, haha! :)





- Givetvis för att jag älskar honom.
- Han är snäll, han försöker alltid göra sitt bästa för att få mig att må bra.
- Han står ut med mig även om jag skriker och kastar saker. :)
- Jag känner mig trygg tillsammans med honom.
- Jag kan vara mig själv när vi är tillsammans.
- Han tar hand om mig, när jag själv inte orkar de.
- Jag litar på honom, det jag säger till honom stannar där.
- Han är händig, vilket givetvis är kanon. Även om jag faktiskt också kan komma på lösningar på problem ;)
- Han har fast jobb & är dessutom superhet i sin svets overall ;)
- Han älskar mig, precis som jag är. <3





Har han fått mig att bli en helt annan människa.
Att tänka och se på saker helt olika, han har fått mig att växa upp.
Han har fått mig att inse rätt & fel.
Han är en underbar vän och jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag en dag förlorade honom.
Även om det skulle ta slut mellan oss, skulle han vara en av mina bästa vänner....hoppas jag.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback