kÄRLEK.

Idag har jag handlat hem ingridienser till min soppa, tyvärr håller min dator på & krånglar med mig för så fort jag öppnar world står det; lösenord & den går inte att trycka bort heller så just förtillfället kan jag inte skriva receptet åt er som jag lovat. men... jag kanske ska pröva denna helvetes diet en vecka och sen får ni receptet om det funkar :) Vore tråkigt om fler än jag blir besviken (om jag nu blir de).. Jaja, nog om det!

I fredags kom mitt paket ifrån haléns på ica som jag hämtade ut igår eftersom att jag jobbade i fredags.
En pyjamas och jag fullkomligt ÄLSKAR DEN, iallafall byxorna (linnet var mindre bra) dock är byxorna lite för stora, men mig gör det inget, mysigast så..  Skulle kunna ha pyjamasbyxorna på mig jämt, dygnet runt. : )


bilden lånad av: Haléns.

Kommentarer
Melinda

De där funderar jag på att köpa :O skitsnygga! hur var dem i storlekarna, tajt i midjan ?



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-03-08 @ 23:31:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback