The choices you make, the chances you take.

Har nyss kommit hem, Fredrik & jag tog och knatade ner till S. & A. en sväng och efter ett tag kom även H. hem.. vi åt glass och surrade lite.. trevligt!

Jag & Fredrik har lite funderingar kring en sak och jag hoppas verkligen vi kommer fram till något denna gång.
De kanske skulle göra allt sååå mycket bättre.. Men...den som lever få se!

Om somliga visste vad somliga säger om somliga, skulle somliga inte säga somliga saker.

Nääe ni, nu är det dags för mig att krypa till sängs.
tillsammans med den kille jag älskar näst mest ;-)
....för ni vet ju lika väl som jag att det finns en som jag älskar mest!





































precis!


Kommentarer
M

Jag håller tummarna för att du lyckas få din vilja igenom den här gången:)



2009-07-03 @ 08:17:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback