nyss hemkommen ifrån döviken.

I dag va det skoterrace i Döviken, älsklingen körde och det gick rätt bra tyckte jag ;-) det är såna här dagar jag älskar honom lite extra...Iallafall, sen blev vi bjudna på middag hos pappa & lotta där vi fick grillat, klyftpotatis/strips & murkelsås...GOTT! Runt 9e for jag & fredrik upp till P. och va där ett tag..trevligt. Sen vid 11 begav vi oss ner till "zorbcenter" och Christer Halvarsson... men jag for hem rätt tidigt eftersom att jag har lillasyster här <3 Det bär mig emot att lämna min karl där uppe...löjlig som man är! Men det kanske är för att jag vet vilka idioter det finns...

NU ska jag sova för i morgon jobbar jag....visserligen bara 16:30 - 20:30 ;-)

KRAM PÅ ER DÄRUTE!
& en puss till min sambo.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback