fredagen den trettonde.

Och jag har lunch, ska om en liten stund lägga mig i solariet och sola. Skönt!
I morgon bär det förmodligen av till Vemdalen & allt vad det innebär, trevligt!

Angående soffa, så har jag hittat den soffa jag vill ha.. MEN, den är för stor.
Jag vill gärna ha den mot fönstret men då blir den för lång så den täcker en bit av balkong dörren, men visst går det att ha den åt andra hållet också...vi får se! Vi ska på ikea och kolla in en soffa, och gillar vi inte den så ska vi köpa denna soffa ändå! =) Och svar till H. , vilket håll soffan än står åt, så kommer man på något vis ha ett fönster i ryggen ;-)

I morgon är det alla hjärtans dag också... tråkigt eftersom att vi valt att inte "fira" det i år, utan vi ska lägga pengarna på en soffa istället.. Men det är minst lika bra! Och föressten, dumt att ha en dag som denna egentligen? Ska man inte alltid visa kärlek, respekt & ömhet till varandra? Jag tycker det.. Sen så är det ju mer romantiskt att få komma hem till en ny lagad middag, blommor & mys och bli överraskad, än ha en sån "planerad dag". Eller?


Nu ska jag kila, puss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback