jag vill..

Jag har kommit på att mitt liv inte alls är som jag vill ha det, suck!

Såhär vill jag ha mitt liv: Jag vill vakna upp en lördagkväll, ha lite smått ont i huvudet & fötter eftersom att jag var på krogen igår (fredag), jag har så ont i fötterna för att jag dansade så mycket och ont i huvudet för att jag kanske drack lika mycket. Vill kolla på mobilen och ha minst 5 meddelanden där det står: fan va kul vi hade igår, ska vi ta en kebab till frukost idag? Kolla mig i spegeln och inse att jag somnat md sminket på. Kliva in i en varm dusch och sen kliva ut 5 minuter senare. Det ringer på dörren och en polare kommer in med 2 kebab och en stoor cola.
Sätta sig och bara äta framför ett bra avsnitt av one three hill kanske? Tvätta bort ansiktsmasken jag kletat in 2 sekunder innan det ringde på dörren, tar av mig min vita mjuka morgonrock och byter ut den mot några snygga myskläder som finns i min fina garderob. Antar att den är fin eftersom att jag bor mitt inne i stan i en stor 3:a som jag köpt för 4 miljoner.
Har en mysig lördag på stan, med shopping, fika och slutligen bio. Vaknar upp på söndagen tillsammans med min sambo som nyss kommit hem efter ett besök hos nån polare hemma i Jämtland. Jag kliver upp och vi äter frukost tillsammans, den frukosten man bara vill drömma om (ungefär som hotell frukost) jag klär på mig och vi tar en mysig promenad tillsammans genom stan och går sedan hem igen. På måndag väntar jobbet, och jag jobbar som stylist.
Sen rullar veckan på som vanligt, och på fredag blire röjj igen och sen bara sambo mys på helgerna...visst låter det toppen?

- så vill jag ha mitt liv...sådeså.


Kommentarer
Melinda

Haha, jasså, det är så du vill ha det ;)



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-09 @ 11:26:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback