dagens träning..

Fredrik & jag tog oss en ca 40 minuters promenad i rask takt i skogen, jag hade faktiskt gå-stavar idag.
Hoppas jag kommer ut en sväng i morron också, jag har ju hittat en fiin klänning jag vill ha ;)

Har kommit på en smart idé också, att för varje "del-mål" ska Fredrik få skriva en belöningt till mig.
För då bilr jag mer motiverad :D..
Ungefär såhär kommer det se ut.

70 kg = En dag på stan
65 kg = Åka och bada i Övik
60 = Köpa en ny jacka
 
Detta är bara påhittade saker för att ni ska förstå vad jag menar..
Och jag tror att den kan funka ;)


Idag är jag ledig, skönt.. Vill jobba mera, har vaken tid eller råd att sitta hemma i några dagar. Vill hålla mig sysselsatt.

Pusssss


Kommentarer
My

Bra att ha realistiska mål - då uppnår man resultaten bättre :) Det går bra för dig att gå ner i vikt?



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-10-14 @ 14:51:04
M.

Lät ju suveränt det där:) Lättare att göra grejer när man bli belönad ;)



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2008-10-14 @ 15:10:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback