vad gör man?

Sitter på jobbet nu och jag längtar hem... jag är så sjukt trött, förstår inte varför =/
Annars knallar livet på, precis som vanligt. Midsommar i helgen och jag jobbar...
Men...ledig på crousingen och då jävlar.. varit på systemet 3 gånger inom en vecka så jag har mitt förråd nu! ;)

Magda, längtar tills du flyttar upp till Gulldalen ;)
Ska bli sååå kul.... äntligen ska vi ta upp våran vänskap igen, efter dessa låånga ensamma år :( :D


 None'
Bara för att Petra alltid kommer vara Petra..
 min Petra!


Tack D, för att du förgyller mina dagar på Nipis nu ;)

Kommentarer
Maggie

Haha, yes! Så kan vi sitta inne i skuggan å laptopa oss hela sommaren lååång. Kanske sitta på varsin balkong, 20 m ifrån vaerandra å msnà?:) Nä,men om 2 veckor är vi grannar min vänn.



Blogg: http://maggiehoo.blog.se
2008-06-17 @ 14:42:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback