Sommarsol och födelsedag.

GRATTIS PETRA PÅ DIN 20-ÅRSDAG! <3
Grattis även till er som tar studenten idag ..


Det är VARMT, jag tror jag smälter bort. nej, vet att man inte ska klaga... Men är man inne på jobbet med jobbarkläder och svetten bara rinner...DÅ TYCKER JAG ATT MAN FÅR KLAGA! Man borde inte få jobba såna här varma och underbara dagar.
Jag & Kattis tog oss en tripp till ett par och städade, damens termometer visade ungefär +42 grader.
Om man bara fick ligga i solen en stund, men det ska jag göra när jag kommer hem om solen fortfarande är lika varm.

igår när vi kom hem, ropade jag en sista gång på Torkel. Och när jag ropade, hörde jag att en katt svarade..
(Vilket Torkel aldrig gör) så jag blev lite sur och funderade vad det va för pucko som svarade på mina förkrossande rop.. Men av min förvåning så var det faktiskt babis som kom hem, åh vad glad jag blev, han med för den delen.
Han ville ligga på oss hela tiden och han prata en massa och va jättego. Söötnos <3
Men klockan 05:13 ville han gå ut igen, då kom han nog allt och skrek mig rätt i ansiktet och tyckte att jag släppa ut honom i sommarsolen. Så nu får jag väl inte se honom nå mer denna vecka iallafall... Han kan åtminstone va hemma på min födelsedag? Kan ni hälsa han det, om ni ser honom...?

Slutar klockan 3, längtar... hoppas syster bjuder på tårta. (Jag som gjort såå fint paket till henne) :D
För första gången på typ 6 år som hon får ett paket, bättre sent än aldrig!

Baby var i stan igår, hoppas han köpte nått till mig till födelsedan :D
Då hans LT blir 20.. =D
*Pilutta er, för han är BARA min*

Fredrik; Jag älskar dig!

Kommentarer
Maggie

Skeoo ohoj! Vill du veta nå skoj?;) Jo, jag är vist hemma på Måndag. Så jag kommer självklart föbi då=)=)



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2008-06-05 @ 14:40:01
Mícca

Jadu, jag har gjort den där 2 ggr faktiskt :P Men slutprovet har jag bara gjort 1 gång.



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2008-06-09 @ 18:03:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback